Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Slapparsöndag

Kategori:

Idag har vi verkligen inte gjort någonting, och så jäkla skönt. Inatt hade jag Vilda bredvid mig eftersom hon hade en hosta som inte var av denna värld! Snacka om motorsågsmassakern i hennes hals men hon sov lugnt när jag hämtat henne och sen fick vi sova till nio, det behövdes.

Nu är Magnus och Jakob iväg och handlar lite småsaker och sen blir det rostbiff och coleslaw till middag.
Träningen veckan som var gick sådär. Jag tycker det är så förbaskat svårt att få ihop allt när vi båda jobbar och så vill vi båda träna efter jobbet osv. Imorgon blir det iallafall ett pass kettlebells på lunchrasten. Jag måste få tillbaka det där jäklaranammat jag hade innan jag blev sjuk och semestern kom.

Nu vill jag äta middag, lägga barnen och krypa upp bredvid Magnus och se ett avsnitt av Dexter innan vi kryper i säng. Det är en serie vi aldrig sett när den gått på TV så vi har börjat kolla nu och den blir bättre och bättre tycker jag.
Hörde dessutom Magnus nämna nåt och morötter och dipp så det blir nog bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: