Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Si så där...

Kategori:

Det går upp och det går ned. Idag är det konstant ned!
Jag har varit lugn de senaste månaderna men den här månaden slog PMSen ned som en jävla bomb och i stort sett alla kan flyga och fara! Magnus är inte som andra karlar som tycker deras fruar är bitches from hell vid pms utan han tycker det är hysteriskt roligt när jag blir galen och gör allt han kan för att trigga igång mig.
Med pms kommer än mer finnar och varje ny morgon när man ska se sig i spegeln är en mardröm för man vet aldrig vad för hemskheter man möts av.
Även andra problem, kliande problem har återkommit och det är dags att kontakta Lycksele och se vad dom kan göra för mig.
Magnus har åkt iväg på festligheter vilket är väldigt kul för honom men rätt trist för oss andra.
Själva fan har flugit i båda tjejerna och jag vill nu att nästkommande 4 timmar ska gå snabbt så jag får lägga barnen, öppna vinaren och slänga mig i soffan!
Bättre dag imorgon??!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: