Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Just another Sunday

Kategori:

Jag ligger i sängen, jag vill helst inte röra mig. Träningsvärken har tilltagit och finns nu tom i underarmarna, det har jag aldrig varit med om förut men samtidigt är det ju en skön känsla, en känsla av att man gjort något riktigt bra och jag ser fram emot nästa pass, kettlebells är så jäkla roligt!

Klockan är bara kvart över sju och det är full fart på ungarna. Jag antar att dom nu efter några veckor kommit ifrån semesterflowet och är inne i sina vanliga sovrutiner igen, på både gott och ont. Jag har ju nu tid att göra en limpa till morgonfikat, gott med nybakt.

Annars händer inte mycket....vi följer med hösten och börjar längta efter julpyssel och pynt.

I fredags kom en ny glossybox som innehåll ett nagellack från Depend, en bodyscrub med doft av melon, ett ögonserum, en stor tub med handkräm som jag gillar mycket och en salva för både läppar, händer eller vad man vill. Det var inte den roligaste boxen men ändå, det är lite lilla julafton varje månad.

Igår föreslog en gammal klasskompis en återträff på halloween. Skulle vara hur kul som helst men jag känner pressen ännu mer att komma i form. Jag har bokat träningspass för glada livet kommande vecka men vet ju att det oftast bara är hälften man hinner ändå.

Om man skulle ha klivit upp och gjort den där limpan dårå...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: