Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Lördag

Kategori: Allmänt

Imorse var det full rulle då jag och Vilda skickade iväg dom stora och pappan till Övik för badavslutning med Jakobs simklubb. När jag och V klätt oss åkte vi till Dalasjö och hälsade på Lovisa och lille Oskar och spanade in deras nyköpta hus. Dom kommer få det fint dör upp på kullen när dom är klara. Där bjöds det också på vaniljpannkaka, kycklingpaj, fruktsallad och glass.
Väl hemma la jag Vilda för dagsvila och sen somnade jag själv på soffan i TVÅ TIMMAR! När hände det sist att man fick sova på dagen?!
Nu funderar vi på vad vi ska äta för middag och sen är det ju nästa bara kvar att natta V och invänta badarna.
Det har varig en härlig mamma-dotterdag.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jo jag har provat ricinolja. =) Men efter tre gånger orkade jag inte mer så jag har faktiskt ingen aning om det fungerar eller inte. Men jag tvivlar på det. ;)

    2012-05-07 | 21:02:23
    Bloggadress: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: