Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Hårresande

Kategori: Allmänt

Det finns mycket jag skulle vilja förbättra på min kropp men dom grejerna kan jag iallafall gömma under kläderna. Något jag inte kan gömma på samma sätt och som håller på ta knäcken på mig är mitt hemska hår som jag pratat om förut också. 1,5 år efter Vilda föddes får jag fortfarande lida av håravfallet som följde iom alla dessa halvlånga strån överallt. Sen tappar jag juni överlag mycket hår vilket jag börjat knapra B-vitaminer mot, hoppas set blir någon skillnad. Att konstant tappa mer hår än normalt innebär en konstant stubb på huvudet. Inte kul alla. Vet inte hur många år jag drömt om att bara kunna ta bak håret i en svans eller sätta upp luggen utan hår som spretar överallt. Att ha en virvel mitt i luggen gör ju heller inget bättre...,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: