Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ute i tid

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag till Lycksele med Olivia, vi ska till logopeden igen. Jag satt och slösurfade på blocket häromdagen och fick syn på denna fina cykel:



Den finns i Lycksele och eftersom jag älskar lila så kunde jag inte låta bli att ringa på den. Den fanns kvar och vi hämtar den imorgon. Olivia klarar nog inte den storleken i sommar utan får fortsätta kämpa med sin 12 tummare men till nästa sommar har hon nu en superfin cykel som väntar på henne.

Nu tänkte jag försöka vara ute i tid och kolla upp fleece och galonkläder. Vilda har ju säkert något hon kan ärva från Olivia men både Jakob och Olivia behöver nytt. Jag brukar alltid ha en fleecedress och en galondress men man kanske ska slå till på fleecefodrad galon iår?

Kommentarer

  • Syster säger:

    Tänk bara på det att fleecefodrat galon är väldigt varmt och andas dåligt, så de kan inte ha nå mycke kläder under.

    2012-03-20 | 08:52:57

Kommentera inlägget här: