Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Ännu en fredag

Kategori: Allmänt

Barnen vann som vanligt över mitt samvete så dom sitter och har fredagsmys trots att jag efter deras överjävliga förmiddag tog det ifrån dom. Dock fick jag ju försöka vända det så att det i deras ögon såg ut som jag vann ändå.
Magnus är på lite kalas så jag sysselsätter mig med att så fröer. Jag har aldrig gjort det förut och med tanke på att jag har ihjäl sånt som dom säger på blomaffären inte ska gå ha ihjäl så har jag inte minsta förhoppning på att klara ens fet här. Men det är roligt att prova.
När barnen lagt sig blir det jag, filten och vinet framför Criminal Minds. Tyvärr har jag fortfarande inte hittat mina glasögon som Vilda gömt så det är inte säkert jag hänger med i vad som sker.

Kommentarer

  • Sara Eriksson säger:

    Jag har aldrig planterat fröer, tror jag skulle döda dom. Enda vi planterat är kärnor av tomat och paprika, få se om de bli nåt av det:)

    2012-03-27 | 16:11:01

Kommentera inlägget här: