Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Kvällsgöra

Kategori: Allmänt

Jag tröttnade på vårt tråkiga hus och på det tråkiga vädret och på att ha tråkigt så jag städade och försöke få det lite mer somrigt än om det är svårt att få det så himla kul i det här gammhuset ;) Helst i köket som inte är gjort något med sedan huset byggdes.
Det är väl iof bara de av er som varit hos mig senaste tiden som ser någon skillnad.
Jag bytte iallafall bort dom mörka vintriga gardinerna och den vintriga fula duken och försöke få in lite mer ljus genom vitt och grönt. Bytte lite fönsterlampor och sånt också.
Även vardagsrummet fick tillbaka sin gröna stil då jag var kräkless på det rosa som var innan.

Kommentarer

  • Camilla M säger:

    tycker du ha de super fint!

    2012-05-09 | 11:21:31

Kommentera inlägget här: