Maroschka

En småbarnsförälders vardag

5 timmar

Kategori: Allmänt

Ja 5 timmar kvar tills vi får åka. Kvällen igår ägnades åt att försöka packa allt som behövs i klädväg både inomhus och utomhus för barnen. Det blir rätt mycket kläder på 3 barn för nästa 4 dagar borta. Även mat och skoter och allt annat gjordes i ordning igår så när Magnus har slutat kl 13 så drar vi till fjälls.
Fy fasen vad jag (förhoppningsvis) ska få njuta. Varje dag kommer vi få maten färdig på bordet, ungarna kommer bli roade och jag lär knappast FÅ städa något. Sömnen kommer förmodligen vara helt åt skogen för det brukar den bli när vi åker bort men vad fasen, skit i det!
Nu kom solen också så peppen stiger än mer. Jag ska rejsa på så jag får sluta jobba någon gång. Kust nu står jag faktiskt i en hiss och trycker....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: