Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Provar nåt nytt

Kategori: Allmänt

Jo den börjar krypa sig på ändå, än fast jag var så övertygad om att den skulle dröja den där himla längtan. Vilda fyller snart ett och allt har gått i ett tempo jag inte varit med om med de andra två och än om det kanske vore lite häftigt att ha tätt så vet jag nog innerst inne att det inte är läge utan bättre att vänta iallafall minst ettt halvår innan vi börjar fundera på det så idag börjar med med dessa:



Jag hoppas verkligen att jag får må bra av dom så det inte blir som med förra sorten jag åt, då var det inte roligt.


Men sen...så...är väl 4 ett bra antal. Jämt och allt ;) 5 är alldelens för många så 4 är perfekt. Jag måste bara övertyga maken om det också.

Kommentarer

  • kajjan säger:

    haha, ja jag tycker också att 4 är alldeles perfekt(än fast man måste byta bil mot buss)! Fatta så underbart med många barn! =) Jag längtar tills vi bestämmer oss för en 3:a, men tänk om jag slapp vara gravid, va bra det hade vart. Då hade jag skaffat 10! ;P

    2011-09-26 | 21:39:34
  • Ea säger:

    Hahaha, ja, ni är för underbara! Numera kan jag ju tala av erfarenhet när jag säger att 4 kids är fantastiskt och jag slapp dessutom vara gravid 3 av 4 gånger ;). Nej men seriöst, det är ett helsicke att inte få plats i en normal bil, alltid behöva största bordet på restaurangen och typ vara tvungen att förboka lekland för att alla ska få plats. Sketna, skitdåliga, anledningar givetvis :). Go bananas girls, the more the merrier :).

    2011-09-27 | 07:38:49
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: