Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Pellefjanten

Kategori: Allmänt

Han hänger fortfarande med. Tänk så underbart det måste vara att ha en sån vän som alltid alltid finns bredvid, redo att kramas och mysa när det behövs. Jag skrattade lite för mig själv då jag tittade igenom gamla bilder eftersom från det att hon är ca 6 månader så finns han med på 95% av alla bilder, alltid syns han litegranna någonstans. En del tycker det är dumheter att barn har en "snutte" men jag blir så glad när jag ser henne älska denna Pellefant och jag hoppas han håller i några år till.

Dagens:

Kommentarer

  • kajjan säger:

    söt! Visst har hon tutte också? Bella har bestämt att hon ska ge sina tuttar till tomten iår! Hon är fast bestämd...men snutten har hon nog kvar skulle jag tro. =)mysigt...

    2011-09-26 | 21:42:44

Kommentera inlägget här: