Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Måndag

Kategori: Allmänt

Och det är en tröttsam måndag må jag säga. Bebisen har hållit mig vaken mestadels av natten med sin ledsamhet och sitt bökande. Hon verkar fått väldigt ont i magen av penicillinet som hon äter för öroninflammationen. Tur det bara är några dagar kvar av kuren och sen hoppas jag hon gjort bort sitt med öronen nu.
Man är så knäpp ändå, eller jag är så knäpp. Där ligger man och nästan gråter av frustration över att inte få sova, man blir galen någon gång per dag över att måsta bära då det just då skriks för glatta livet om jag sätter ned henne, de stora bråkar och driver en till än mer vansinne men jag älskar det. Det är precis så det ska vara och natruligtvis består mestadels av dagen av roliga saker och glada miner. Jag kan absolut tänka mig ett barn till....sen..eller snart...eller sen.

Några roliga bilder har jag inte att bjuda på just nu så det blir en tråkblogg med samma vanliga tjat när det gäller mig..

Kommentarer

  • Tella säger:

    SV; Det e ett recept faktiskt. Kan maila över det till dig på fejjan imorgon om du vill :)

    2011-09-14 | 21:43:21
    Bloggadress: http://tellasplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här: