Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Nu mår jag bra...

Kategori: Allmänt





Här ligger jag under min filt och myser. Här laddar jag batterierna om kvällarna och ikväll är det nog nödvändigt då lilla damen som så gott som alltid sover som en gris hela kvällen och natten har gråtit från och till hela kvällen och håller på än. Jag hade henne uppe en stund och hon gasade lite och jag fick byta en blöja så jag trodde det skulle bli bra sen men hon kommer fortfarande inte till ro. Jag blir väldigt orolig att det fortfarande är öronen som spökar, hon håller på precis som hon brukar när det varit så men hon avslutade ju för tusan sin penicillinkur i torsdags ju så det borde inte vara så. Förhoppningsvis "bara" magen men jag undrar just vad det blir för slags natt inatt. Tur iallafall det är jag som har sovmorgn imorgon.

Godnatt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: