Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Klä mig!

Kategori: Allmänt

Vi ska som sagt på brloop i mitten av april. Alla som känner mig vet att jag fullkomligt hatar att klä upp mig och har dessutom ingen koll på vad som är snyggt på ett bröllop då jag helst skulle gå i jeans och luvtröja.
Jag kan dock när jag ser andra i stora tunikor, blusar eller liknande tycka att dom klätt sig jätte snyggt men jag kan liksom inte se vart dom snygga kläderna är, jag har inte ögon för sånt. Jag kan titta på en blus eller liknande i en katalog och tänka "shit vilken ful, formlös sak" men så ser jag någon som har den på sig sen då ser den ju jättesnygg ut.
Så snälla leta fram nå kläder åt mig och visa vad jag ska ha på mig som jag kan känna mig bekväm i, dvs ingen kort kort klänning..helst inte klänning alls.
Det får gärna vara lätt att amma i och inte smeta åt så allt fett runt midjan och benen syns då jag riktigt ligge rpå latsidan och nästan fortfarande ser gravid ut vissa kläder.

Kommentarer

  • lisa säger:

    Vad roligt med bröllop! Vem ska gifta sig ?

    Ska hålla utkik på kläder men jag har nog lika dåliga ögon som du. Puss!

    2011-03-06 | 10:33:56
    Bloggadress: http://sessalii.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Någon tunika med leggins? Är ju ganska vardagligt men går ändå få det att vara uppklätt liksom..

    2011-03-10 | 21:59:29
    Bloggadress: http://litetu.se
  • Tella säger:

    Åh, vad roligt att du bloggar. Har inte varit inne på din sida på tid och evighet eftersom jag trodde du hade lösen :-) men nu kan jag följa den igen. Roligt!!

    2011-04-25 | 18:02:49
    Bloggadress: http://tellasplace.blogspot.com

Kommentera inlägget här: