Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jahapp

Kategori: Allmänt

Jag är tillbaka i nässprayträsket iom denna förkylning och idag har Trollet gömt bort min nässpray vilket här på kvällskvisten gav mig total panik så det var bara att sätta sig och köra in på Vilhelmina. Jag lämnade alla ungar och läggningar o allt och tyckte så synd om Magnus med det kaos han skulle få. När jag kom hem så möter han mig i dörren ochs äger: Du ska bara veta vilket helvete jag haft här!
Men det visade sig att han inte behövt göra något alls. Det hade blivit väldigt tyst på Olivias rum och när han tittar in så har älskade Trollet lagt sig, dragit på sig täcket och sover som en stock. Minuten senare hade Jakob somnat i soffan och så var det med det.

Imorgon är jag själv igen, då åker Magnus till jobbet. Jag gruvar mig, orkar inte riktigt än egentligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: