Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Hallå en gång till....

Kategori: Allmänt

Jamen då jag inte har ett dugg att göra just nu och vet att iallafall 2 st läser ibland så skriver jag väl någonting då. Jag vet inte vad som hänt men från att man uppdaterade bloggen ibland 4 gånger om dagen till att det började kännas som ett tvång, en press att man MÅSTE skriva något så blev det att man bara la av. Och fortfarande vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om, helst då man oftast uppdaterar på ansiktsboken vad man gör.....

Iallafall så har Magnus nu äntligen ledigt i 6 veckor med oss andra och oavsett vad det blir för väder så känns det så skönt att bara få vara tillsammans.
Någon repris på fjolsommarens storsemester genom hela Sverige ned till Öland blir det inte då mamman går på föräldrapenning och det finns en 6 månaders gammal bebis med i bilden men det finns ju så mycket annat kul man kan hitta på. Det "storslagna" denna sommaren blir en helg på hotell i Ö-vik med paradisbad och mys på schemat. Resten av tiden ägnar vi till smånöjen som Junsele djurpark, någon natt nu och då i fjällen, kanske en vända till Leos och en del annat.

Min bebis som jag inte har skrivit om så mycket i den här bloggen blir som sagt 6 månader på tisdag, har fått sin första tand, ammar fortfarande en del till min glädje och är en goknul utan dess like som sover skitilla om nätterna :)

Några bilder på mina småmonster från de senaste dagarna:





















Kommentarer


Kommentera inlägget här: