Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Söndag

Kategori: Allmänt

Idag hade vi inte kommit på något speciellt att göra då vädret verkade lite ostadigt och jag gillar verkligen inte hemmadagar. Jag blir trött och less och uttråkad. Som tur var så kom lillasyster och småkusinerna hit på eftermiddagen så det hände någonting iallafall. Ikväll for jag en vända och sprang också då det inte blev någon indoorwalking för mig och fy sjutton säger jag bara, vad trist det var! Nu hade jag dock ingen musik och kan tänka mig att det är bra mycket lättsammare då men njee...inte min grej.

I veckan funderar vi på att dra till fjälls några dagar och sen åka hem och ta en vända på Åselemarknaden. Jag tycker så mycket om Åselemarknaden, den är precis lagomt stor för mig som inte gillar större arrangemang. Jag älskar att tillbringa marknaden med Eje och Anna och känner mig lite bitter över att det inte blir så iår men hoppas att dom har plats för oss nästa år också.

Nu blir det sängen!




Idag fick Vilda premiäråka cykel och det gick finemang! Här syns och lite av hur extremt blont/vitt håret blivit av solen...inte riktigt vad jag tänkt men det fixar jag nästa gång hos frissan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: