Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Välkommen sol

Kategori: Allmänt

Ja det gjorde ju inte ont att vakna upp till strålande sol. Vildan hade som jag misstänkte igår en rätt usel natt så imorse tog Magnus henne och klev upp och jag fick sova 3,5 timmar ♥
Magnus har dragit iväg en vända med skotern och vi flickor här hemma struttar alla runt i pyjamas ännu.




Idag kommer store Lillegris hem från fjället där han nog haft det helt fantastiskt. Jag är mycket avundsjuk men vi åker nog upp hela familjen om nån 2 veckor och lånar svärföräldrarnas stuga och hoppas på lika fint väder då.
Som synes på bildebn står Trollet och leker för fullt med sitt tomma dockskåp men är så nöjd ändå så det ska bli så jäkla kul att överraska henne med att ha möblerat upp det när hon kommer hem från dagmamman i veckan, jag vann nämnligen ett fullt möblemang på 50 delar på tradera till ett riktigt bra pris med tanke på att typ 3 delar kostar 299kr.

Nämen nu: Kläder!!


                                 
Kan tala om också att katastrofen över den försvunne Pellefanten uteblev och det går nu bra med den stora likadana varianten. Jag däremot tycker det är skitjobbigt att den rätta är borta då det är så mycket minnen med honom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: