Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Idag...

Kategori: Allmänt

Har varit en lite halvtuff dag med 2 lite bråkiga barn så jag skrev ett sms till Magnus att vara snabb hem efter jobbet. Angela var här några timmar på förmiddagen och då gick allt bra men så snart hon for blev dom tokiga. Tur Vildan är än så länge oförskämt snäll och lättsam, helt annan än vad hennes syskon var i samma ålder. Att hon också för tillfället äter kl 22 och låter mig sova till 4-4.30, käka och sen sova vidare är också en av hennes bra egenskaper :) Det behövs sömn just nu men intalar mig varje kväll att det nog vänder när som helst så jag ska vara beredd.

Hur kommer det sig att alla runtomkring mig magrar medans jag bara expanderar? Ge mig en fettsugning och en bukplastik tack!

Nu mera kaffe! (Ja det är sant, jag dricker massa kaffe sedan Vildan föddes och tycker tom om det. Magnus är mycket stolt över att jag äntligen blivit vuxen.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: