Maroschka

En småbarnsförälders vardag

En kall lördag i februari

Kategori: Allmänt

God Morgon!
Pigg och glad, kexchoklad! Vi la oss kl 22 och kl 3.30 väckte Vildan mig för lite käk sen sov vi till 8.30. En helt ok natt alltså som vi tackar för och hoppas hon fortsätter med framöver.
Idag stod det egentligen badhuset på schemat men vi skippar det och drar på stenmans och fikar istället. Jakob är i fjället så det är bara flickorna hemma och bara av den lilla skillnaden att han inte är här så är Trollet ett helt annat barn, så snäll och glad, det lilla monstret ;)
Det är skit att det ska vara så kallt dock, hade vart roligt att fara ut med skotern en vända. Men det är ju vackert ute iallafall.



Nu ska Magnus få kasta Olivia i duschen och jag ska bada Tjocksockan och sen drar vi igång dagen på riktigt med att tvätta tvätta tvätta kläder!




Inte lätt att le när kinderna är så tunga ;) Skönt att inte behöva vara oroig hurvida hon får i sig tillräckligt eller ej :p


Kommentarer

  • Christine säger:

    nu ser jag headern igen =)

    Fina bilder på er alla.. men vart får pappan va med då, ingen bild på han? ;P

    2011-02-19 | 09:32:59
  • lisa säger:

    Ja vars är pappan ;) Jag kommer inte att hinna träffa tjocksockan medans hon är så där jätte liiten. :( När jag kommer hem nästa vända vill jag ses!!!!!

    2011-02-20 | 19:47:11
    Bloggadress: http://sessalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: