Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Snart helg.

Kategori: Allmänt

Vilket jäkla pissväder! Jag hade verkligen beövt en fin mysig härlig höst. Mend et är klart, den kan ju hinna komma ens väng. Men i tidningen idag stod det att det skulle komma blötsnö i Norrland de kommande dagarna och bli den kallaste vintern på tusen år. Fast det står väl iof nåt liknande varje år tycker jag.

Jag sitter på jobbet och inväntar lunchen som ska spenderas med Mia och Lisa. Fast nu tryckte jag just i mig en chokladboll så speciellt hungrig är jag inte. Jag längtar efter helgen något så djuriskt. Vi har varit så trötta på kvällarna att när barnen lagt sig så har vi bara kollat våra datorer en sväng sen har vi sussat. Inte mycket till kvällar på senaste tiden alltså men på lördag då ska det laddas med massa mousserande vin, ost och kex, frukt och film. Frågan är vilken film. Förslag mottages tacksamt.

Nää..jag hade väl inget vettigt att säga så...hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: