Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Min kombo just nu

Kategori: Allmänt

Då jag känner att pengarna inför stundande tid med HP och FP inte riktigt kan spenderas hur som helst så vilar jag från Sandras produkter et tag och testar lite från APOTEKET.
För tillfället ser kinden rätt mycket bättre ut än vad jag visat tidigare så jag ska avvakta lite och se, Blossar det upp igen så ska jag följa Kerstins råd och prata med läkare.



Jag älskar hela grejen med mousse. Det är mjukt och skönt och luktar gott och lagom.


Ansiktsvatten för att försöka matta ned min blanka fejja. Vet inte om det egentligen fungerar men det känns som fräscht att gnugga ansiktet iallafall.


Kajjan tipsade om SPOTLESS så det blev den dagkrämen. Det står att den ska absorbera överflödigt fett vilket jag nog tycker att den gör lite grann iallafall.


Så mycket mer hade jag inte att säga just nu. Jag ska sätta mig och leta efter huvtröjor och munkjackor att fylla garderoben med tills dess Buset kommit ut. Det är en stor fördel med att föda mitt i vintern tycker jag nog, att man kan ha på sig stora varma tröjor som framförallt döljer hängfetmagen.
Det var ingen höjdare för självförtroendet när jag fick Trollet mitt i varmaste sommaren och var tvungen att ha linne och T-shirt för att inte försmäkta.

Hejs.

Kommentarer

  • kajjan säger:

    har också den där dagkrämen från spotless, jättebra. Men jag har hemsk hy jag me då jag är gravid. Knottrig i hela ansiktet och finnar ploppar upp lite här å där. Tycker du ska testa den där orangea gelen från spotless som man duttar på finnen, den har torkat ut över en natt, jag lovar! Då blir det istället typ en liten sårskorpa men det tar jag hellre än en svullen finne lixom...prova! Då behöver man bara dutta lite cover all på den sen är det kirrat! ;)



    2010-09-15 | 08:47:05

Kommentera inlägget här: