Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Drömvinsten

Kategori: Allmänt

Förutom en jäkla massa pengar så skulle min absoluta drömvinst vara att få blommor varje vecka. Jag minns att det gick en sån tävling för några år sedan där förstapriset var att få blommor levererade varje dag i ett år. Varje dag skulle dock inte behövas men 1-2 gånger i veckan iallafall. Har "slösat" pengar på blommor i flera vackor nu så när dom dör och måste plockas bort blir det så tomt att jag blir tvungen att köpa nya.
Jag älskar liljor! Dom är verkligen bland de vackraste av blommor. Sen är ju nejlikor och dess systerblomma Elegance super. Inte lika fina men dom står ju fasen i 3 veckor.

Igår blev det rosa liljor till det härliga rabarber/jordgubbljuset.


Kommentarer

  • Sara säger:

    Åh älskar doftljus som doftar mycket :)

    2010-09-09 | 18:53:13
  • eva säger:

    FyFAN vad besviken jag hade blivit om jag vunnit blommor. :)

    2010-09-10 | 19:06:41
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur

Kommentera inlägget här: