Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Babykorg

Kategori: Allmänt

Med de andra två har jag alltid hållit på dragit vagnen ut och in när dom varit sådär riktigt nykläckta och jag vill ha dom sovandes nära mig på dagen. Det blir lite krångligare med att göra så nu iom att vi har högre bro nu och det är vinter också så jag ska hålla utkik efter något typ denna:



Blir nog bra att ha då det är så stora öppna ytor i det här huset så jag kan dra med Buset vart jag än går :)

Nu ska vi dra iväg till jobbet :(
Hejs!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Jag har en jag köpte på loppis. Hade man bytt ut hjulen mot snurrbara hade den varit toppen, nu sitter de som vanliga hjul om du förstår? Hittar du ingen annan är du så välkommen att ta vårt schabrak, den är kanske lite stor men helt ok :)

    2010-09-22 | 09:59:23
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com
  • Ea säger:

    Varför lånar du inte den som man har på BB? Det kostade ju bara typ 200:- i månaden och sedan blir man av med den när man återlämnar den. Smidigt och så är dom ju bra, man ser ju allt genom plexiglaset ;).

    2010-09-23 | 07:25:01
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här: