Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Ja nu ska jag berätta för alla er som tycker att min svamphistoria är spännande hur det gick. För alla är väl hemskt nyfikna? (Jo, det var ironi)

Hon jag pratade tyckte vansinnigt synd om mig och det lät som att hon skulle börja gråta med mig i telefonen men den bittra sanningen är att så länge Buset finns i magen kan dom inte göra ett skvatt! :( Jag kan bara försöka lindra i 14 veckor till. 14 veckor!!
Jag vet inte hur jag ska klara det?! Jag är riktigt deprimerad efter bara knappt en vecka med den här skiten.
Hon var förvånad över hur jag kunde fått ha sånna besvär i så många år utan att det följts upp mer. Tex så har det aldrig någonsin tagits en odling. Det finns ju tydligen olika sorter osv. Iallafall så sak det sa hon så snart jag kalvat, baske mig medans jag fortfarande ligger i sängen och bräsar tas ett prov för odling och fixa detta en gång för alla. Det känns bra att hon var så engagerad och skulle vänta på mitt samtal men 14 veckor...jag dör.

Nog om detta då..jag ska inte informera er mer om detta äckel. Jag ska istället laga klart middagen och bädda sängen.

Hejs..

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Alltså, jag vet hur det är, har varit där också & trodde fan jag skulle dö. Det luktar, kliar & är ett jävla helvete & man känner sig ju inte alls speciellt glad eller fräsch :/



    Jag vet de brukar säga att fil & yougurt är grymt men hur kul det är att smeta in vet jag inte. Kanske du kan testa under en natt, kan det bli värre liksom?

    2010-10-02 | 15:16:35
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här: