Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Mera stickat

Kategori: Allmänt

Köpte denna på tradera för ynkliga 26 kronor då jag blir besatt av stickat på hösten men den var lite för "söt" för mig men vad tusan.



Idag är en bra dag, än så länge och om man jämfört med de andra dagarna och vi har alla humöret på topp.
Barnen har stängt in sig och leker för fullt och jag ligger och pratar med Buset.
Beställd emig 2 tröjor till igår som jag hoppas kunna ha efter nyår:





Jag vill så himla gärna köpa mig en ny vinterjacka också men nu får det nog räcka. Det får bli nästa vinters storsatsning.

Nu ska jag se om det här Trollet vill vila något idag eller inte för då drar vi och köper lördagsgodis.




 Till mamman och pappan blir det panacotta ikväll efter det här enkla receptet:
Pannacotta


Hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: