Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Förälskelse

Kategori: Allmänt



Hon är väl ungefär det vackraste jag sett i chihuahuaväg i hela mitt liv och jag har tittat på många chis.  Jag sitter ju och spanar runt nu och då på både chis och bostonterrier som vi fastnat för. Dock är det ju mycket svårare att få tag på en boston så den får vi nog avvakta med. För några dagar sedan dök denna granna dam upp på skärmen och jag bara gapade. Jag älskar henne, tala om en unik liten dam.

Vi får se vad det bliver av detta ;) Jag har fått dom där kommentarerna med negativ klang som säger "men vänta för guds skull med hund nu när ni ska ha barn" osv. Jag själv däremot känner att det kan ju liksom inte bli bättre än att ta en valp NU när jag kommer vara hemma varje dag först i 2 månader med massa tid för grundträning och sen hemma med bebisen. Vi saknar hund, Jakob pratar om hund nästan varje dag och det skulle gå fasen så mycket bättre nu än då man ska jobba heltid.
Men som sagt, vi får se ;)

Kommentarer

  • marlene säger:

    Men slut å lyssna på alla kommentarer. Det är så jäkla lätt för folk att ha åsikter trots att de inte kommer att ha ett skit att göra med konsekvenserna. När ska man flytta/skaffa barn/ skaffa hund då?

    Jag säger: Är du sugen - Ba göre!

    2010-10-13 | 16:30:41
  • Anonym säger:

    viilken sötis!

    2010-10-15 | 19:51:57

Kommentera inlägget här: