Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Underbara choklad!

Kategori: Allmänt

Inget slår ju faktiskt vanlig hederlig mjölkchoklad med mintkrokant.


Den är så jäkla god att jag innan jag ens hunnit sätta mig i soffan ätit upp halva kakan.

Vill man dock försöka vara lite nyttigare så är jag riktigt nöjd med den mörka chokladen Premiums  kakor.

Som sagt det kan aldrig bli som mjölkchoklad men den är riktigt god och man är näst intill nyttig på köpet.
Fick dessutom idag också smaka en variant jag aldrig smakat förut, den med LEMON. Aj så god den var. Jag var lite orolig att jag skulle kräkas eftersom jag hatar kombon choklad/apelsin men det var ruskigt god och så snart jag får tid ska jag dra iväg och köpa mig en alldelens egen.

Men just nu är det väl bara att jobba så jag får åka hem någon gång ikväll. Har jag sagt att jag hatar att jobba kväll??


Kommentarer

  • Anna Sj säger:

    Smakade lemon för första gången ikväll oxå, den var smaskens. Jag har dock för första gången upplevt det många pratar om när det gäller mörk choklad, att man blir nöjd av mycket mindre bit. Den var mäktig tycker jag, men goood! :)

    2010-05-03 | 21:50:51

Kommentera inlägget här: