Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Skallebang och sol

Kategori: Allmänt

Tack för tipsen ang kläder. Tyvärr så fanns favoriten den randiga tröjan bara i svart/grått och den lilla jackan verkar inte finnas alls. Men jag beställde hem en hög saker och får väl prova och skicka tillbaka.
Hoppas jag får lite ordning på hyn också snart. Jag hade tänkt skriva att jag inte fattar varför jag plötsligt ser ut som då jag var 14 igen med bölder som gör rent ont men då hade jag ju ljugit för jag är till 98% säker på att skiten kommer från all stress.
I veckan ska vi städa ur huset och sedan kan jag förhoppningsvis släppa hela den biten och bli som en ny människa.

Annars händer inte mycket idag. Jag har vart med Lillegris på återkoll av ögonen då han inte riktigt hängde med på 4års-kollen men det var inga som helst problem idag utan han var nog bara för trött eller okoncentrerad sist. Själv glömde jag i all stress imorse glasögonen hemma vilket har gett mig en vedervärdig huvudvärk med påföljande illamående. Usch och fy.

Nu ska jag hämta Storegris och åka och äta lunch på Folkan.
Hejs...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: