Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Pissdag....

Kategori: Allmänt

Det såg så lovande ut i förmiddags med solen och vi satt alla ute på altan och njöt. TYvärr valde den andra vägar för sen har det bara vart grått och när det blir grått var jag bara tvungen att ta tag i saker inomhus så nu är det tvättat, dammtorkat, dammsugit och skurat. Och det är så jävla tråkigt men ack så nödvändigt. Nu kan man då njuta av helgen. Nej nu ljög jag ju...helgen ska spenderas för att skura det sista på Örstigen, det värsta vilket är kök och badrum.

Hela dagen har bara vart...jag vet inte, inte bra. Barnen har vart supersnälla men nå som jag inte vet vad det är stör min tankeverksamhet.
Tur Magnus kommer hem sen ikväll med jordgubbar och grädde.

Fram tills dess får jag nu roa mig med att göra raggmunkar som varit planerade i flera veckor men inte blitt av. Tror barnen åt det igår hos dagmormor men dom kan äta det idag också.

Hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: