Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Nya tag?

Kategori: Allmänt

Jag ska på begäran försöka ta tag i det här med att blogga igen. Det är bara det att det nästan känns lite onödigt då man sitter som ett fån och uppdaterar sin status på facebook hela dagen och därigenom så gott som skriver en hel blogg under en dag.
Ja jag ska försöka iallafall.
Idag har vi vart och tömt det sista i huset. Usch vi är så sent ute att jag får panikångest! Den 14 ska han flytta in. Så i veckan är det städa städa som gälle´r. Jag kommer bli som en helt ny människa när det här är klart!

Vad gäller vårt nuvarande hus så har jag stora planer för utsidan. Det ser ju just nu förjävligt ut här utanför men så snart det torkat upp ska vi mossriva alla gräsytor, gödsla och så mer nytt gräs. Vi ska fylla på uppfarten med massvis av grus/småsten istället för den jävla jorden som ligger här just nu och bara är riktigt ful.
Och mitt viktigaste mål är att till hösten fått i ordning en grillplats nere vid sidan av huset. Så jag söker med ljus och lykta efter en grillring TACK!!

Nu ska jag sätta mig och kolla in nyaste avsnittet av Greys och sen blir det sova.
Lägge rin en rad bilder från ett bra tag tillbaka bara för att komma ikapp lite.






















Tjing!

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Vilken häftig tapet Jakob har i sitt rum..:) kan du inte lägga ut fler bilder från barnens rum? jag vill ha lite inseration till mina barns rum..:)

    2010-05-15 | 10:38:39
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här: