Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jag blir kräkless!

Kategori: Allmänt

Har varit i på Örtstigen efter jobbet och städat lite igen. Det går trögt! Jag har ingen som helst motivation till att städa upp där än fast det skulle vara så jäkla skönt att ha den biten avklarad! Tiden rinner iväg och jag vill bara krypa och gömma mig och hoppas på att huset städar sig självt.

Ikväll blev det dumfrossa i hallonpaj och cola. Vissa veckor i månaden (eller typ varannan månad med min jävla kropp) måste man få frossa och ikväll var en sån kväll. Hade glömt köpa colan men då kom  lillebror som en räddande ängeln ut med en flaska så jag får la ta och baka honm lite dumlekakor dårå.

Men NU måste vi skutta i säng om man ska orka upp och jobba ännu en lång jävla dag imorgon för att sedan avsluta den på Örtis...igen.

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: