Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Dreaming away

Kategori: Allmänt

Jag hade verkligen behövt solen idag. Så skönt det hade varit att sitta ute hela dagen med barne och njuta av solen. Men det var visst för höga drömmar....

Vi låg och pratade igår jag och Magnus. Vi behöver en sovhelg. Efter all stress och press ända sedan vi började planera bröllopet och nu sen att ungarna sover som skit gör ju att man blir helt omänsklig. Så i planeringen står en hotellhelg med mat, vin, bio och sova. Frågan är bara när man ska få in det. Det är ju lite synd att jag alltid haft så svårt att lämna ungarna någon annanstans än till mamma och pappa så nu har dom ju aldrig sovit någon annanstans och jag skulle helle rinte då bara kunna lämna dom någonstans dom inte varit över natten och fara.
Ja, det löser sig väl. Jag vet att du ställer upp mamma vare sig du ens vill eller inte men det känns ju som att ni kunde få "slippa" någon gång ;)

Nee..kanske vi skulle ta och fika lite jag och ungarna och be till de högre makterna att den stora solen skuttar fram snart.

Kommentarer

  • Syster. säger:

    Du får väl planera in det då jag är ledig så kan jag ju bo hos er med dom.

    2010-05-17 | 21:50:05

Kommentera inlägget här: