Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jobbigt ibland..

Kategori: Allmänt

jag är trött och less och behöver komma iväg. Jag hatar vintern mer än allt och vill bara låsa in mig tills det blir vår.
Nu hittade jag en resa till Egypten....så vacker...så varm...så härligt. Pengarna vi fick i bröllopspresent skulle räcka för oss båda men....vi har ju 2 barn också och tyvärr ingenstans att lämna dom 1 vecka. Det blir för mycket för min lilla mor och min far att ha dom en hel vecka samtidigt med jobb osv. Efter en helg i fjället med Jakob brukar dom vara ganska så tärda så en hel vecka med båda två skulle nog i värsta fall kunna sluta på psyket :p  Tyvärr är ju situationen som där är mellan barnen och deras farmor och farfar så det är inget alternativ att ha dom där i några nätter som det ser ut just nu.

Men drömma får man......

Kommentarer

  • lisa säger:

    Vad kul att vi ska ha likadant! Antar att lila är nytt mode eller något. För det finns ju massvis att välja mellan! Jag har valt plommon lila matta och grejer. Fast då är jag ju färg blind så om allt går ihop det återstår att se ;)

    2010-01-04 | 08:34:22

Kommentera inlägget här: