Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Jag säger bara....

Kategori: Allmänt

ECO ARTIST!  Vilka underbart vackra tapeter!!

Jag älskar tapeter som är enfärgade men ändock har ett litet mönster, gärna i något glansigt som tex Ecos ARTIST 5625. Tack Evelina för att du fick mig att upptäcka den för jag älskar den. Den kommer nog sitta i vardagsrummet uppe med ARTIST 5601 som fondvägg bakom TV:n.

Är även sugen på att ha ARTIST 5628 som fondvägg nere då den har svart som bryter av lite då alla andra väggar + taket är vita. Sen finns det ju vitt i den också så man kan ha en vit TV-bänk utan att det blir för tvärt.

Kolla in hur som ser ut på hos ECO.  Välj att provtapetsera så får man se varje tapet för sig.

Mmm..jag trillade dit lite jag också. Har varit lite kritisk, inte på ett dåligt vis dock men kännt att det här nya med att ha vitt överallt inte passar mig men har upptäckt attd et blir en hel del vitt i huset. Inte för att jag tycker vitt i sig är sådär vansinnigt snyggt men det är ju så enkelt att färga och sen byta färg när man tröttnar. Har man vita väggar är det bara att köpa dir några ljuslyktor i tex orange, några färgglada soffkuddar i samma färger och någon tavla kanske mm så har man ändå ett färglatt fint rum. När man sen tröttnar köper man bara lite nytt plotter istället för att kanske vara tvungen att ta bort en massa oranga väggar. Nu gäller det såklart inte alla men för en sån som mig som tröttnar på ett visst stuk efter 2 månader passar det nog bäst med vita tapeter.

Nere i gillestugan blir det min favoritfärg till att börja med nämnligen lila! Köote en grå matta så man inte behöver byta den för ofta men har hittat en massa fint lila tyg på Åhlens som jag ska köpa nästa vecka och sy soffkuddar av och sen ska jag leta lite lyktor, plädar mm....åhh vad jag längtar till det är klart!

Jobb ikväll...mindre kul men kortkväll som tur är.
Tjing!

Kommentarer

  • sara säger:

    svarar här ist... de ä ju de jag gjort, sökt ,klistrat in osv.. nää ä bara så att jag inte är nån datamänniska.. men din ä ju super fin:)

    å Grattis till giftemålet, tro inte jag sagt de;)

    /sara

    2010-01-06 | 09:08:26
    Bloggadress: http://decembermorsa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ha nu mailat dig uppgifterna:) Lycka till, ska bli såå spännande

    2010-01-06 | 09:50:55
  • Evelina säger:

    Jag ska genast kika på tapeterna! :)

    2010-01-06 | 14:09:29
    Bloggadress: http://evelinaalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här: