Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Är denna jätteful?

Kategori: Allmänt

Gillestugan ska ju målas vit och jag vill då ha en svartvit fondtapet.
Jag fastnade för denna men verkar ju ha usel smak eftersom både Magnus och nån fler tycker det blir...inte bra alls.
Visst blir det "plottrigt" med småmönstrat och så men då alla väggar + taket runtom är helvita, kan det inte vara lite roligt då?




Eller är jag helt fel ute?
(Du behöver inte svara Lillasyter för jag vet att du förmodligen hatar den ;) )

Andra förslag kanske?


Kommentarer

  • Hannah säger:

    Den var ju skit snygg..:) kommer säkert bli kanon bra. jag skulle lätt vilja ha den.:)



    jag har en svart (LACK) tvbänk och ett svart (KLUBBO) sats bord om du är intresserad och om du fortfarande behöver?

    2010-01-06 | 13:01:47
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
  • lisa säger:

    Jag tycker också om den ! Som du säger allt annat ska du ha vitt med en tapet du gillar visar du lite personlighet :)

    2010-01-06 | 20:19:34
  • eva säger:

    jag gillar den inte. känns omodern som fan.

    2010-01-06 | 21:51:15
    Bloggadress: http://blogg.passagen.se/evisaur
  • Carola säger:

    Jag tycker den var skitsnygg...

    2010-01-06 | 22:38:27
    Bloggadress: http://carolamfl.blogg.se/
  • syster säger:

    ful var den väl inte men är det inte bättre att ta en fondtapet med liite färg om nu allt annat är svart ocvh vitt? typ den fast med lite t.ex. rött i så kan du ha röda kuddar i soffan osv..

    2010-01-07 | 07:22:43
  • Anonym säger:

    den är riktigt snygg.. men visst lite plottrig men har du lagomt spartanskt annars så! sen så tror jag risken är extremt stor att man ledsnar och att den snabbt blir ur mode men om du ändå räknat med att tapetsera om den väggen inom ngr år så kör på!! tipsar om att vitt å svart lätt går att kombinera med andra färger men tapeter med vissa gråa nyanser känns snabbt hopplös att blanda.

    2010-01-08 | 21:32:49
  • Anonym säger:

    Som fond vägg tycker jag att den är kanon snygg..du ska ju bara ha den på en vägg..kör på den om du gillar den...häftigt..man måste väga då blir de bäst.

    2010-01-09 | 17:26:15

Kommentera inlägget här: