Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Lite smått och gott

Kategori: Allmänt

Ja det mesta är nog inhandlat nu men fortfarande saknas en del saker och det gör mig galen!
Det är liksom en sak till varje rum som saknas för att det ska kunna bli klart. Lampan till gillestugan fixade jag ju ikväll...det gick inte att låta bli!

Men det som saknas ännu är:

En LACK-hylla från IKEA.


Jag vill verkligen ha tag på denna i EK men den har ju utgått från IKEAS sortiment   :( Jag såg det låg en ute i Skellefteå nu men tyvärr så tar vi oss inte åt det hållet just nu. Vi ska få låna en av snällaste Erika men det vore ju skönt med en helt egen. Så har du en ståendes som du faktiskt tror du kan klara dig utan så snälla säg till mig!

Saknar också en säng och ett skrivbord till Lillegris. Sängen ska bara vara en helt vanlig enkelsäng, ingen barnsäng alltså. Skrivbordet ska vara vitt och inte alltför stort.

Glömde också köpa två små väggskåp som vi ska ha i hallen. Dom går beställa men jag ska ha lite koll första på om ingen ska till IKEA snart.

Det var också 2 korgstolar som vi inte kunde ta med oss då vi inte hade kåpa på vagnen..

Och så skulle jag vilja ha tag på en liten bokhylla. IKEA har ju sin BILLY men såklart så har även den utgått i EK...typiskt!



Och om någon kan väva mig en trasmatta som är röd och vitrandig blir jag väldigt glad. Min väverska Mia for ju till Norge :(

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: