Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Vad är det för skit??!!

Kategori: Allmänt

Jag sitter och försöker hitta mig några mammatröjor. Det finns ju inte, existerar inte! Eller ja det finns en hel uppsjö men alla ser ut som gamla kärringtröjor. Är det så jäkla svårt att göra helt vanliga fina basictröjor? Varför måste det vara omlott, krimskrams, paljetter, blommr och en massa annat skit för att man är på tjocken? En del vet jag köper bara vanliga tröjor någon strl större men det fungerar liksom inte för jag vill ändå att det ska sitta någorlunda bra och inte vara hänga. Jag tycke rinte det är för mycket begärt att man ska få ha normala fina kläder även som gravid. Det finns ju några väldigt fina tröjor som man snubblar öve ribland men ska man för fan betala 599kr för en tröja så blir det inte så mycket annat man kan köpa under de 8 månaderna.


Skit


Skit


Skit



Och mer skit....

Kommentarer

  • Ea säger:

    Jag skulle väl inte bry mig om kattkräks eller råttor heller? Jag bryr mig ju bara om dig darling!



    På tal om mammatröjor så såg jag att H&M har mycket fint nu. Har dock inte kollat online :/.

    2010-08-14 | 20:58:54
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • Kerstin säger:

    Nejmen.... vilka tråkiga kläder...



    Jag brukade alltid köra på långa linnen från Gina Tricot. De sitter tighta och så kunde man bara ha en bolero eller kofta över. Som man inte behövde knäppa så då spelade det ingen roll om det va gravidkläder eller inte.



    Jag tror faktiskt inte jag använde mer än ett gravidplagg (en kjol) sista graviditeten. Leggings och de där stora linnena i olika färger gick finemang! Och skönt!!

    2010-08-16 | 06:06:20
    Bloggadress: http://www.ikerstinsmage.blogspot.com

Kommentera inlägget här: