Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Koftor i massor

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit hos Sandra på COVER och fått en härlig välbehövlig ansiktsbehandling. Jag ser ju ut som självaste jag vet inte vad i ansiktet nu. Konstanta inflamerade finnar som gör ONT! Jag säger det igen...det är kul med hormoner.
Jag passade på att handla också då jag ju faktiskt knappt köpt något till mig själv de senaste 20 veckorna och eftersom jag älskar koftor, helst nu när det blitt höst så blev det en kort kofta och ett linne.





Linnet såg väl inte så snyggt ut när jag dragit ned det sådär men det var sött och koftan härligt mjuk.

Kommentarer

  • lisa säger:

    De där var jätte snyggt!

    2010-08-26 | 19:08:29
  • Maydotter säger:

    Snyggt! Och praktiskt =) Både linnen och koftor kan du ha efter graviditeten!!



    Ginas långa i olika färger för 99 kr är också toppen.

    2010-08-28 | 07:12:34
    Bloggadress: http://www.ikerstinsmage.blogspot.com
  • Camilla m säger:

    Gud så fina koftor du köpt! Kul att du börjat blogga igen, är roligt att följa!=)

    2010-08-29 | 20:39:00

Kommentera inlägget här: