Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Det här med hormoner

Kategori: Allmänt

det är ju kul, verkligen. Jag har väl adrig haft bra hy, och när det är hormoner inblandat så blir det katastrof. Vid stress, mens och graviditet är det långa perioder jag inte vill visa mig ute för det slår ut i ansiktet som den värsta böldpesten. Jag har haft tur som inte någon gång haft vatten i kroppen, några större besvär med foglossning, ont över huvudtaget osv. Men vetti fan om jag inte hellre hade haft något av de problemen för dett a tar verkligen bort det sista lilla självförtroendet man kanske har kvar. Det sägs att gravida kvinnor strålar och är så vackra. När man ser ut såhär så känner man sig inte vacker. Strålar gör man ju dock, som ett jävla stoppljus!

Jag ska in till Sandra på Cover en sväng men jag vet ju vad hon redan tidigare sagt, att det är pga alla hormoner och inte går göra så mycket. Kanske någon har tips? Ni ska få se en vidrig bild på eländet. Jag har varnat er.
Inte nog med att det ser hemskt ut, det gör förbannat ont! Hela kinden är öm om nåde om man råkar komma åt och ta där. Jag kan inte sova på den kinden.

Nej...det blir celibat hemma ett par dagar nu.










Ha i åtanke att det här bara är en liten del av min kropp. Dom är överallt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: