Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Stormvarning

Kategori: Allmänt

Fy fan vad det blåser. Det small till ute men jag har inte vågat gå och titta efter ifall något har gått sönder.
Och jag har följt Marlenes råd och inte haft Nisse ute mer än nödvändigt för det vore ju jobbigt om han blåste bort.

Fortfarand einget nytt på bloggfronten. Jag ska strax åka och jobba, ska bara städa ihop huset först så M slipper det när han kommer hem.
Ev har jag en klänning på G och jag tror jag hittat mina skor...vi får se.

Bjuder på en bild på ett mycket trött litet Troll som inte orkade vänta riktigt tills jag dukat undan.



Ja barnens overaller kom ju också, dock behöver Lillegris en storlek större så den får vi byta men här äe Trollivias:



Tack mormor!!

Kommentarer

  • Evelina säger:

    vart ha du köpt overallen från?

    2009-09-09 | 22:33:11

Kommentera inlägget här: