Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Soon it will be over...

Kategori: Allmänt

Men det var kul så länge det varade...

Jag pratar om det blonda håret. Jag gillar det nu och trivs bra i det men mitt hår fixar det inte. Jag tappar faktiskt så gott som lika mycket hår nu som jag gjort då jag ammat och det är mycket hår. Att duscha har blivit ett stor ångestmoment då jag vet hur mycket hår jag kommer se i golvbrunnen och i kammen och på kläderna. Det innebär i sin tur att jag konstant har stubblugg och stubb over hela huvudet pga allt nytt hår som kommer och jag är less på det nu. Jag kan inte ha ett diadem, inte sätta upp håret eftersom det står rakt upp överallt.
Eftersom det gav sig en del när Trollivia var nästan ett men nu blivit väldigt illa igen så tror både jag och frisörer att det förmodligen är mitt ybersupervärdelösakänsliga hår som inte fixar det.

Så efter bröllopet går jag väl tillbaka till mitt bruna liv så får vi se om det blir någe bättre....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: