Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Min söta Lillegris

Kategori:

Jag satt och tittade på några av mina gamla magbilder fårn graviditeterna för att plåga mig själv i min just nu väldigt jobbiga bebissjuka. Jakob älskar att titta på dom bilderna nu när han verkligen förstår vad det innebar med den där stora magen. När vi tittat klart så kliver han ned och vandrar iväg raka spåret till magnus och säger: Pappa, jag vill ha en lillebror och han ska heta Elias!!

Jag smälter eftersom man nästan kan börja tro att han vet vad han pratar om. Han är så himla rädd om lilla kusinen Elias och är helt annorlunda jämfört med då Olivia kom. När M varit här me dlille Arvid så låtsades han efter det att han hade en egen bebis.

Skönt att ha någon att dela sitt bebissug med just nu ;)
Det är långt borta än....
Jag längtar.....

Kommentarer

  • lisa säger:

    Jag fick faktiskt lite ångest i dag. De är endast NU Ella komer att vara så här liten. Och tiden går så fort! Jag måste komma ihåg att njuta mera!

    2009-09-15 | 20:50:51
  • marlene säger:

    du får komma och knövla min bäbis när du vill :)

    2009-09-15 | 21:28:07

Kommentera inlägget här: