Maroschka

En småbarnsförälders vardag

HM-shopping

Kategori:

Jag har handlat en omgång till mig själv för en gångs skull. Iof har jag nyss fått hem en omgång kläder till ungarna ;)

Det blev iallafall en outfit som jag tycker ser fin ut men som nog ingen (och inte jag heller) trodde sig få se mig i. Kanske till jul eller nyår?


En lila stickad ärmlös polo.


En vit top att ha under.


En kjol (!!!) Vi får se hur det blir med den saken dock, om den skickas tillbaka ;)


Strumpbyxor till...



Benvärmare bara för att det ser så himla mysigt ut och jag aldrig haft några...


Och en cardigan.



Nu blir det frukost med barnen!

Kommentarer

  • lisa säger:

    vilken pingla du kommer att bli!

    2009-09-30 | 14:35:00
  • Ea säger:

    Skitsnyggt Marie! Vad roligt det ska bli att få se dig i kjol, du kommer att bli så jäkla läcker. Jag vill också ha kläderna, ser urmysigt ut nu i vinter :).

    2009-10-01 | 14:49:43
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • lisa säger:

    Ja en promenad på söndag blir kanon! Du får bestämma en tid ?

    2009-10-02 | 13:44:03

Kommentera inlägget här: