Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Godnatt

Kategori:

hälsar Trollivia ;)





Kommentarer

  • Christine säger:

    åh vad stor hon blivit Olivia.. tiden går fort =) Jätte fin bröllopskläning också. men jag vill se MER ;)

    2009-09-18 | 07:10:43
  • lisa säger:

    God natt lillstumpan!

    2009-09-18 | 07:59:25
  • Ea säger:

    Jag snackade med brudarna och dom ville att ni skulle kolla upp ett datum först eftersom att ni har barn och dom kan festa nästan när som helst :).



    Arvid lägger sig vid 19:30 men vaknar ibland någon gång på natten pga. sin hosta. Han vaknar inte så att vi måste gå in till honom men man förstår ju att sömnen blir lite störd av hostan. Han äter inte välling utan han äter bara gröt, en portion på 2dl vatten på morgonen och en likadan på kvällen :).



    Vi misstänker att han vaknar tidigare än 10 men att han leker själv i sängen tills dess att vi vaknar av oss själva klockan 10:30 och är utvilade :D. Vore ju väldigt konstigt om han sov 15h va? :)



    Ja just ja, han fyller 1 på tisdag. Håll utkik i tidningen.



    Saknar dig massvis, kram!

    2009-09-19 | 17:27:37
    Bloggadress: http://www.erikalundgren.com
  • kajjan säger:

    hahaha, oh no, isn´t that Hello Kitty on Trollets body på kortet där till höger i layouten! hahaha!!! ;) ;) ;)



    JAg gillar faktiskt inte heller Hello Kitty. Mössan köpte jag förra hösten och då var kissen inte överallt...men nu.Pust...Men jag gillar faktiskt den rosa flickiga mössan! =)

    2009-09-19 | 21:41:58

Kommentera inlägget här: