Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Det börjar röra sig...

Kategori: Allmänt

* Vigselring -> Klart
* Lokal -> Klart
* Mat -> Så gott som klart
* Hotellövernattning -> Klart
* Kläder till Trollet -> Klart
* Kläder till Jakob -> Klart
* Kläder till Magnus -> Klart
* Brudklänning -> Nja..vi får väl se när den kommer om jag måste sälja och panikköpa ny
* Frisör -> Rätt klart
* Smink -> Har någon jag ska fråga
* Sprit -> På G
* Blommor -> Pratat med Blommona så det är grönt
* "Ytterplagg" -> Klart

En del kvar....som skor till både barnen och mig och annat krafs. Men det blir nog bra tillslut...

Kommentarer

  • marlene säger:

    ååååhh va spännande! jag längtar!

    2009-09-11 | 20:33:38
  • lisa säger:

    jag också !

    2009-09-11 | 20:50:44
  • Carola säger:

    Hej, vad spännande med bröllop, när är det dags?

    2009-09-12 | 13:43:30
    Bloggadress: http://carolamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: