Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Storshopping

Kategori:

har suttit och kollat igenom diverse nätshoppar (?) men tycker det är riktigt tråkiga kläder just nu. Jag har alltid köpt så mycket roligt till Jakob från HM är rätt besviken på dom just nu. Tillslut blev det iallafall en radda från Lindex men jag är inte helt nöjd. Dock vet jag att det är ingen mening att vänta tills jag ska till Umeå då jag bara irrar runt som en yr höna där och aldrig hittar något och..ja..skitsamma! Huvusaken dom har kläder. Paketet borde komma lagomt till barnbidraget :p


Polo till Trollet i min favorutfärg lila såklart.


Velourbyxa till Trollet


Tröja till Jakob så nu måste jag få honom att använda långärmat! Han stenvägrar och har alltid gjort.


Mjukisbyxa till Jakob


Klänning till Trollet


Mera velourbyxor till Trollet


Strumpisar är alltid bra att ha


Likaså svarta leggings


Ännu en joggingbralla till Jakob


Pyjamas till Jakob


Och slutligen sockor till Jakob som nöter hål i de han har på en vecka tror jag.

Nu ska jag duka fram ost, kex och vin ;)

Kommentarer

  • Emma med Noah o Thias säger:

    Hur fungarera det där ?

    betalar man samtidigt som man beställer eller man betala när det kommit eller hur gör man?



    2009-10-17 | 20:57:57
    Bloggadress: http://morgonstjarna.webblogg.se/
  • kajjan säger:

    jag ska också ta fram ost och kex, men inget vin...kanske en cider och en tjuvrök ;)

    2009-10-17 | 22:19:02
  • Hannah säger:

    ÅÅ vilka fina kläder.:) Å mysigt med ost och kex, jag lyxade till med 3 chokladbollar.:)



    Kajjan! ja vill också tjuvröka!!:D

    2009-10-18 | 13:45:04
    Bloggadress: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
  • Fia säger:

    Sv: Ja det är inge roligt just nu.. Två saker som "oroar" mig.. Bäbisgrejjen och jobbet.. Fick veta förra veckan att det ska bli uppsägningar på jobbet, får veta mer imorgon :( Å bäbisgrejjen verkar inte fungerat.. Får även veta mer om det imorron :(

    2009-10-18 | 19:17:38
    Bloggadress: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
  • Anonym säger:

    Sv: Nä men jag tror inte det fungerat eftersom jag hela veckan har haft småblödningar och sedan natten till lördagen så fick jag sjuka magsmärtor och störtblödning :( Sen har jag fortsatt att blöda asmycke nu hela helgen så det känns liksom inte så bra helt enkelt.. Men självklart ska jag ta testet imorgon iaf, vem vet.. Det kan ju finnas något iaf..



    Du är snäll du.. Kram!

    2009-10-18 | 20:19:10
  • Hanna säger:

    Nej, jag tycker det är stiljte i kläderna nu, finns inget kul nånstans :/



    Måste väl snart ta Lindex jag med i brist på annat, strumpisar är akut!

    2009-10-18 | 20:53:08
    Bloggadress: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här: