Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Happy friday...

Kategori:

Dagen började inte så bra...jag kände mig allmänt nere och allt var piss. Dock så har det vänt rätt ordentligt då vi fått mer kontakt från Norge som är så pass intresserade att dom vill åka men har inte möjlighet försen om 3 veckor. Vi får se vad som händer...är inte dom intresserade sen så kommer någon annan.

Trots priset så längtar jag enormt efter mina nya glasögon! Inte för att jag vill ha dom på mig men för att det ska bli så underbart att kunna SE!

Eftersom jag har jobbat har inget speciellt kul hänt som är värt att blogga om så jag tackar för mig och kryper ihop i soffan med babby, film och fruktsallad.

Några bilder på Trollivia och inga på Lillegris som idag var så sur när det skulle fotas att han gömde sig.



Vackraste finaste lilla flickebarn!



Hon är så himla fin i pipplotter, hon blir så stor men dom får ju aldrig sitta kvar mer än någon minut.



Nya outfiten från Ida&Emil.
Ja jag vet....ROSA igen men den förra omgången var faktiskt grön. Nästa gång blir det brun/gult :) Dessa kläder är så underbara...mjukare finns inte.



Hucklet (?) på sniskan...

Hejs...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: