Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Godmorgon världen..

Kategori: Allmänt

vilken underbar dag! Eller hur var det han sjöng den där Jimmy...

Ungarna har bråkat med varandra sedan dom slog upp ögonen och då främst Jakob som trätt in i någon ny härlig trotsperiod som redan håller på gärna mig knäckt. Jag känner inte igen honom och han retar mig så till den yttersta gränsen....
Jag som har intalat mig själv att efter hans 2årstrots gick över så var det nog lugnt fram tills 6 årstrotsen...för det hade jag hört. Hmm..jag hörde visst fel....
Hoppas den går över snabbare än vad det gjorde sist. Dock när det väl gått över toh han liksom igen hela perioden genom att vara så undrbar han kunde vara.

Just nu står lunch på schemat och när Trollet sedan sover ska jag ta en snabbputs av fönstren. Efter det blir det prommis i höstsolen.
När sedan pappan slutat jobba blir den grönkaka till middag och sedan ut i Bäsksele igen för att fortsätta riva tapeter....hejs!

Kommentarer

  • anna sj säger:

    Riva tapeter? Då har ni fått sälja huset förstår jag?! :)

    2009-10-06 | 16:03:14
  • Evelina säger:



    Jo, det har jag. :) Eco, artist 5625.

    Jag var mkt inne på eco.se och provtapetserade. :)

    2009-10-06 | 22:03:50
    Bloggadress: http://chocko.blogg.se/
  • Emily säger:

    Sv: Det är elljusspårets förtjänst :-)

    2009-10-06 | 22:08:09
    Bloggadress: http://emilystighall.blogspot.com
  • anna sj säger:

    Ok, men ni får säkert sälja, ni har ju ett jätte fint hus! Får oss står det stilla, men vi har ju ingen panik heller. Nu när det blir vinter brukar det ju inte vara så många hus till salu heller. Under vinterna har vi annat att roa oss med oxå :)

    2009-10-08 | 07:24:07

Kommentera inlägget här: