Maroschka

En småbarnsförälders vardag

Gillestuga forts.

Kategori: Allmänt

Okok...om vi säger att vi skulle måla det vitt där nere då...ska man behålla öppenspisen vit då också eller göra den i annan färg?
Och blir det vitt så är det ju snyggast med en svart soffa. Soffbordet då? Vitt?

Grejen var att vi hade tänkt köra det stuket uppe, dvs vita väggar, en fond vägg, svart soffa osv. Jag vill ju inte att rummen ser likadana ut...så vad gör man uppe då?
Jag tycker inte beiga soffor är så fina...men jag såg en ljusgrå divansoffa som såg riktigt bra ut. kanske man ska satsa på grå soffa uppe då tillsammans med något träfrägat soffbord, typ detta:



Eller?

Jo jag ska ta o leta reda på några tidningar men jag tycker ärligt talat inte inredning är kul...faktiskt. Jag vill bara att det ska vara fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: